2013. március 22., péntek

Szereplők

                                     
                                             Alexandra Taylor
                               
 Igen,én egy néha kedves,néha durva lány vagyok. Utálom ha valaki nagyképűsködik velem,vagy olyanokat mond ami sértő.Minden álmom,hogy találkozhassak a One Directionnal.Kedvencem Niall Horan,ő közülük a legszebb és legokosabb fiú. Remélem valaha az álmaim valóraválnak.



Harry Styles

Nagyon sok ismerősöm érte rajong.Kedves fiú,okos,és belimániás.Sajnos sosem sikerül neki becsajoznia,de attól még ő is egy aranyos.Azthiszem ő az,aki szines egyéniség.


Louis Tomlinson

Ő az a fiú a bandából,aki őrült.Eleanor az a nő aki legjobban rá hasonlít.Louis kedvenc foglalkozása a : mosolygás. Ő a banda megnevettető tagja. Egyszer majd énis szeretnék a viccein nevetni..


Zayn Malik

A legjobb barátnőm érte rajong. Ő és Perrie szintén nagyon összevalók. Remélem együtt is maradnak. Zayn szerintem csendes,de lehet azért mert nem éppen minden mozzanatát nézem. Zayn-ről nem sok mindent tudok mondani...


Liam Payne

Ő is,mint a bandából 3 fiú szerelmes.Danielle Pazer-be.Danelle-vel nagyon szeretnék találkozni ahogy a többi taggal is. Liam-ról sem tudok sokmindent elmondani hisz,őt sem tartom szemalatt.


Niall Horan

Őőő.Nekem ő az aki a bandába a  legszimpibb,és szerintem olyan mint én.Azt szeretném hogyha a képen látható rózsát majd 1x nekem tartaná.Ő álmaim hercege (fehér lovon),és még a párnám,bögrém,és az ágyneműm is Niall-es.Ő az én hercegem.


(Holnap jön az 1. rész)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése